0905 033 516 Po - Pia: 10:00 - 16:00 Čo je iStánok?

Otázky a odpovede

1. Je možné objednať printové predplatné do zahraničia?
2. Aké údaje mám použiť pre platbu zo zahraničia?
3. Je možné zmeniť adresu pre doručovanie printového predplatného?

4. Zakúpené vydania časopisov sa mi v aplikácii Nový Čas nezobrazujú správne. Čo mám robiť?
5. Ako si vymažem staré údaje v aplikácii Nový Čas pre iPad?
6. Ako si vypnem automatické predplatné v aplikácii Nový Čas pre iPad?
7. Koho mám kontaktovať v prípade ďalších problémov?
8. Ako získať tzv. UDID môjho zariadenia?

9. V aplikácii Nový Čas/ iStánok sa mi stratili všetky zakúpené vydania časopisov. Čo mám robiť?
10. Zakúpené vydania časopisov nie sú stiahnuté na 100 %/ nezobrazujú sa správne/ nezobrazuje sa titulka. Čo mám robiť?
11. Ako zmažem cache zariadenia?


1. Je možné objednať printové predplatné do zahraničia?
Predplatné do cudziny zabezpečuje Slovenská pošta, a.s.; SPT BA, tel.:02/544 199 12; email: zahranicna.tlac@slposta.sk.

2. Aké údaje mám použiť pre platbu zo zahraničia?
IBAN: SK1565000000190020135965
BIC: POBNSKBA

Sídlo banky:
Poštová banka, a.s.
Prievozská 2/B
824 64 Bratislava 26

V poznámke uveďte číslo objednávky, meno a priezvisko predplatiteľa, na ktoré bude predplatné doručované.

3. Je možné zmeniť adresu pre doručovanie printového predplatného?
V prípade, že si želáte zmeniť dodaciu adresu, môže zákazník kontaktovať linku pre distribúciu časopisov na telefónnom čísle: +421 (0)2 58 227 871 alebo na emailovej adrese sc@ringier.sk

4. Zakúpené vydania časopisov nie sú stiahnuté na 100 %/ nezobrazujú sa správne/ nezobrazuje sa titulka. Čo mám robiť?
Skontrolujte, či máte na svojom zariadení aktívne internetové pripojenie. Často sa stáva, že pokiaľ signál nie je dostatočný, jednotlivé vydania sa do aplikácie nenačítajú správne. Môžete vyskúšať aj opätovné načítanie tým, že vymažete staré údaje.

5. Ako vymazať staré údaje v aplikácii Nový Čas pre iPad?
Otvorte si "Nastavenia" vo vašom zariadení. V sekcii "Aplikácie" otvorte aplikáciu "Nový Čas". Následne zvoľte možnosť "Vymazať stiahnuté vydania". Po opätovnom otvorení aplikácie Nový Čas sa vymažú stiahnuté vydania. Je možné si opätovne stiahnuť všetky zakúpené vydania v sekcii "Kúpené vydania".

6. Ako si vypnem automatické predplatné v aplikácii Nový Čas pre iPad?
1. Otvorte si aplikáciu Nový Čas pre iPad.
2. Pod titulkou "Dnešné vydanie" si otvorte sekciu "Viac o predplatnom".
3. Otvorí sa Vám popis "Predplatné Nový Čas pre Váš iPad", v ktorom si otvoríte sekciu "Spravovať predplatné".
4. Po načítaní a zadaní hesla sa ocitnete v správe predlatného.
5. Uvidíte, že Nový Čas je v stave "Active".
6. Po kliknutí na "Active" sa Vám otvoria podrobnejšie informácie. Na ich konci nájdte tzv. "AUTO-RENEWAL", ktorý prepnete do funkcie OFF

7. Koho mám kontaktovať v prípade ďalších problémov?
V prípade, že máte aj naďalej problémy so zakúpeným predplatným Nový Čas, kontaktujte nás na našu emailovú adresu app@ringier.sk. Do mailu uveďte popis problému a zašlite nám tzv. UDID Vášho zariadenia.

8. Ako získať tzv. UDID môjho zariadenia?
Stiahnite si v App store zdarma aplikáciu, ktorá sa volá UDID. Nájdete ju prostredníctvom linku http://itunes.apple.com/us/app/udid/id458358726?mt=8. Aplikácia Vám ukáže Vaše UDID číslo, ktoré skopírujete cez funkciu "COPY" a vložíte do mailu, ktorý zašlete na app@ringier.sk s popisom problému.

9. V aplikácii Nový Čas/ iStánok sa mi stratili všetky zakúpené vydania časopisov. Čo mám robiť?
Otvorte si aplikáciu Nový Čas/ iStánok pre iPad a v sekcii "Moje časopisy" otvorte ikonu "i". Otvoria sa Vám podrobné informácie o fungovaní aplikácie Nový Čas/ iStánok, v ktorých cez voľbu "Obnoviť Moje časopisy" ľahko načítate všetky zakúpené časopisy.

10. Zakúpené vydania časopisov nie sú stiahnuté na 100 %/ nezobrazujú sa správne/ nezobrazuje sa titulka. Čo mám robiť?
Skontrolujte, či máte na svojom iPad zariadení aktívne internetové pripojenie. Často sa stáva, že pokiaľ signál nie je dostatočný, jednotlivé vydania sa do aplikácie nenačítajú správne. Môžete vyskúšať aj opätovné načítanie tým, že vymažete staré údaje cez zmazanie tzv. cache zariadenia.

11. Ako zmažem cache zariadenia?
1. Otvorte si "Nastavenia" na Vašom zariadení.
2. V sekcii "Aplikácie" nájdete aj aplikáciu iStánok.
3. Po kliknutí na iStánok v nastaveniach je potrebné vyhľadať voľbu "Vymazať cache" a aktivovať ju.
4. Následne otvoríte aplikáciu iStánok klasickým spôsobom a zakúpené časopisy si stiahnite opätovne.

UPOZORNENIE: Vymazaním cache zariadenia sa vymažú všetky dáta, ktoré ste mali stiahnuté. Umožní Vám to stiahnuť nanovo všetky časopisy, ktoré máte zakúpené. 

 
TatraPay DC Discover Meastro MasterCard Visa Visa Electron